TERMENI SI CONDITII DE CAZARE/REZERVARE/ANULARE.

Dragi oaspeti,
Dorinta noastra este sa va oferim o experienta frumoasa. Pentru aceasta, am stabilit o serie de reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont in timpul sejurului dumneavoastra in Orizont-Mahmudia ⭐⭐⭐⭐

CAZARE

- Program receptie/rezervari: 8.00-20.00

- Cazarea in camera se poate face incepand cu ora 15:00.
- Eliberarea camerei in ziua plecarii se va face la ora 11:00
- Cheia de la camera se ia si se preda la receptie. Multumim!
- Primirea camerei mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai devreme/tarziu de orele mentionate mai sus este posibila la cerere, in functie de disponibilitate.
- Pentru ca sejurul tuturor turistilor sa fie unul placut si relaxant, in zona spatiilor de cazare se impune mentinerea linistii incepand cu ora 22.00  

 -  Asiguram parcare privata exterioara, fara cost suplimentar.  

FUMATUL
Deoarece Orizont -Mahmudia ⭐⭐⭐⭐ este o locatie ce pastreaza arhitectura traditionala a zonei fiind construita  din lemn si stuf, materiale extrem de inflamabile, este interzis fumatul in camera, pe balcoanele camerelor de la etaj (se poate fuma la parterul spatiilor de cazare, terase restaurant, terasa piscina).

SERVICII ALIMENTATIE PUBLICA
Program restaurant: 8.00-22.00
mic dejun:8-10.00
panz/cina: 12.00-22.00
ultima comanda la bucatarie:20.30;
ultima comanda la bar:22.00;
Avand in vedere ca locatia noastra este pozitionata in natura, in afara localitatii, unde vietatile abunda, pentru a evita daunatorii interzicem consumul alimentelor in camere si terase aferente .
ACCESUL CU PRODUSE ALIMENTARE SI BAUTURI DIN EXTERIOR ESTE INTERZIS.

POLITICA DE REZERVARE:
• Rezervarile la Orizont-Mahmudia ⭐⭐⭐⭐ se pot efectua telefonic la receptie 0740.358.381, 0745.174.371, pe mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pe platforme de rezervare sau agentii turistice;
• Rezervarile la receptie devin ferme in baza unui avans reprezentand 50% din valoarea serviciilor solicitate. Rezervarile efectuate  prin agentii de turism sau platforme online de rezervari  se efectueaza conform politicilor stabilite de operatorul turistic;
Orice solicitare de rezervare se considera rezervare ferma/confirmata, in momentul emiterii facturii fiscale de avans aferente platii realizate.

POLITICA DE ANULARE:
• Oaspeților li se va percepe costul avansului dacă anulează după rezervare. (dupa emiterea facturii fiscale de avans);
• Oaspeților care au efectuat rezervarea prin departamentul de rezervari Orizont li se va incasa diferenta de cazare la receptie;
• Oaspeților cere au efectuat rezervarea prin agentie sau pe platforme online de rezervari vor achita contravaloarea serviciilor turistice conform politicilor de plati stabilite de operatorul turistic.

COD DE CONDUITA:
Personalul pensiunii isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator al pensiunii, prin aspectul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si afectand astfel imaginea locatiei, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta resortului. In acest sens, Orizont -Mahmudia ⭐⭐⭐⭐ isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.
Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor hotelului nostru. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia tribunalului Tulcea.

CLAUZE FINALE:
Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Orizont-Mahmudia ⭐⭐⭐⭐, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.

MODIFICARI ALE POLITICII PENSIUNII:
Politica locatiei poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil. Eventualele modificari vor fi aduse la cunostinta oaspetilor odata cu intrarea lor in vigoare.

Va multumim si va asteptam cu drag!